Sparta bryde den italienske forbandelse?

Afslutter i aften til den tjekkiske Cup fodbold sæson, eller vil fortsætte med at give næring til håbet om at forbedre den nationale sats? Alt er i hænderne på Sparta Prag, der i Italien har aldrig vundet en gengældelse for de otte-finalerne i Europa League med Lazio i Rom havde bragt uafgjort 1: 1. Kampen spilles på Stadio Olimpico kl 19:00, direkte udsendelse Ct sport, online rapport kan ses på Sport.cz.

Oppe på tredje forsøg på det nye format for Den Europæiske Liga for første gang, de fik ind i de otte-finalerne. Og hvis de allerede har en banebrydende sæson, ville det ikke være sådan, at der for første gang vandt forbudt land. Sparta i Italien har aldrig vundet, registrerer tre uafgjorte og 8 tab.

“Førstepræmien ville have været dejlige, men jeg spillede fodbold sammen Lazio og kvalitet er meget ubehagelig stil til alle, der kommer til dem:” rådgiver træner Zdeněk Ščasný.

I Rom kunne spillerne betale deres vej til deres koner og kvindelige (danske bookmakere) partnere, som er at fremme Stadio Olimpico. “Det er en belønning for spillerne, og det er så rigtigt. Men det er ikke så du fyre nydt festlighederne. Ikke så ses den Spanske Trappe og Trevi-fontænen, men der måske koner, “Culi den Ščasný.

Lokalbefolkningen og derefter har en anden assistent. Coach gået sammen med Pavel Nedved, der gerne Karel Poborský passerede Sparta og Lazio. “Jeg forventer stor nok taktisk skak. Vi kan ikke spille meget bagefter, fordi Lazio er enormt magtfulde i angrebet. Men vi må ikke naivt angribe, fordi de har langt hurtig overgang til angrebet. Paulus sagde, at det er blandt de bedste i Italien, “siger træner for høringen Grande Paolo.

De to rivaler i dette års European League ubesejrede. Og dog uden Sparta altid scoret. “Jeg håber, vi vil bekræfte det her også. Vi er mere erfarne. Det, vi har opnået i tidligere sæsoner, sælge det, “forkæler kaptajn David Lafata.

Locals derhjemme for sikker og praktiseres straffespark. “Det er ikke en ting, jeg ville bifalde. Det ville betyde en udvidelse og vi spiller derbyet på søndag, “smiler Ščasný.” Jeg ønsker at fremme i Rom, jeg ønsker at spille en flot omgang, men for mig det vigtigste Slavia på søndag, “siger træneren, hvad der er den prioritet foråret Sparta.

